.: Álomhajó - Tor/túra :.

3 / 3 oldal Previous  1, 2, 3

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down

default Re: .: Álomhajó - Tor/túra :.

Témanyitás by Seishin on Kedd Okt. 03, 2017 12:12 pm

- Úgy is lesz Harr harr!
Egyik hajós vagy is csonako vissza jutott a fedélzetre és most sokan lerohanták. Kíváncsiak voltak, mit is látott, de nem sokat tudott mondani ahogy mesziröl láttam. Tulságosan is félt talán, vagy inkább retteget? Ez mindegy, hiszen értékelhetö dolgot nem szolgáltat senkinek sem. Fentröl nem látom, lent mi megy igy csak remélni tudom barátaim menekülöre fogták. Chakna szerintem azon van inkább vissza jusson fedélzetre. Szerintem Tachival pedig nagyobb biztonságban lennének mind a ketten. Egy erős lovag karjaiban aki még szereti is öket szerintem.
Erre a gondolatra elmosolyodtam igen biztosan igy van, mert akkor nem ráncigálta volna Lieset vissza a csónakba.
- Noir szólj mindenkinek akit ismersz készüljenek. A mi kis ellenfelünk bármikor felbukkanhat.
A tömeg felé fordulok és végig mérem őket, nem igen tudom ki milyen kasztú lehet. Azért próbálom felmérni és kitalálni valamit, mi lenne a leg jobb jelen helyzetben.
- A lovagok rendeződjenek sorba az íjászok elött. Most ők lesznek a leg hasznosabbak! Akik meg közelharcosok támadják tépjék a csápokat vagy bármit ami meg közelíti a fedélzetet!
Reményeim szerint kisé helyre rázza a bandát, hogy van pár utasítás mit is kellene csinálni. Ám ekkor felecsendül az a kellemes, de most már hátborzongatóan kellemes dallam.
Az elaludt játékosok neszezése hallatszik lentről, egy már meg is jelent. Fúj mint valami rossz harmad osztályú zombi filmbe csöppentem volna. Kicsit olyan mintha éhesen kapnának felénk. Csak reménykedem, hogy nem rezelnek be túl sokan. Mert akkor most ezek az izék tényleg el vonszolnak minket ki tudja hová. Ahogy elkapják az első embert látszik nem harcolnak csak fognak és vonszolnak lefelé fedélköz mélye fele. Kis rémület kezd rajtam is urrá lenni ám ekkor szembe jut, hogy ha az itteni zene vagy is fizika hasonlít valóságra talán a rossz dall hatása gyengíthető vagy meg szüntethető és a zombik fel kelnek vagy vissza alszanak rendesen. Hiszen minden zenei dallam hanghullámokon alapszik, ami zavarható elméletileg. Elö veszem hát ocarinám és probálok gyorsan egy dalamot játszani ha van időmrá és még nem ragadnak engem is el. Gyors lágy an induló majd egészen vér forraló vadságal teli dallá kerekítem. Mi közben fel rugok egy-egy támadot ha tudok.
Elragadnának és mind erre nem lenne időm hangosan káromkodva probálom lerázni magamrol a támadokat. Kihasználva súlyemelés jártasságom elönyeit bármily csekéj is legyen az jelenlegi szintjén. Nem akarok lejutni a fedél közbe hiszen ha ezek oda akarnak levinni akkor ott lehet valami rossz van.
Mégsem sikerülne leráznom magamról támadóim az nem azt jelenti, nem adom fel probálkozok és várom mikor tudok szabadulni a fogdosó kezektől.

_________________
Felszerelés:

Kezdő pallos (+2 erő -1 kitartás)
Kezdő Ruha (+2 Páncél)
Hazatérés Kristály
1 mini potion(+5HP töltés harc közben)
Egészség Rúna (+6 Élet)
Vastag Köpeny (+20 Páncél)
Fém bakancs (+4 Gyorsaság +1 Erő +10 páncél)

avatar
Seishin
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 145
Join date : 2017. Jan. 31.

Karakterlap
Szint: 17
Exp:
1115/1200  (1115/1200)
Céh: -

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

default Re: .: Álomhajó - Tor/túra :.

Témanyitás by Zekken on Szer. Okt. 04, 2017 6:42 pm

Seishin:
Noir elmosolyodik, majd úgy csinált, mint aki megmozdul, lomha léptekkel el is tűnik a tömegben.
A játékosoknak tényleg kellett valaki aki mer hangot emelni, vezér szintet ölteni és ezzel felelősséget is vállalni, viszont nem egy összeszokott bandáról van szó, főleg mivel egymás kasztjaival sem voltak tisztában, így kisebb bénzások árán sikerült csak felvenni a kívánt harci helyzetet.

Ekkor hallhattad meg a morajlást lentről, pár alak meg is jelent, majd mit sem törődve mással, vagy az őket ért ütésekkel, harapásokkal, szúrásokkal… ők bizony egyszerűen megragadták az elsőt akit megláttak, majd vitték lefelé. Láthattad, hogy alvajárnak, a szemük ugyan nyitva van, de éber fényt aligha láttál bene. Mozgásuk lassú, enyhén koordinálatlan, de szép sorban haladnak. Míg egyik jön fel a lépcső bal oldalán, a másik a jobb oldalon rángatja magával áldozatát.

Volt időd elővenni a hangszered és bele is tudtál fújni és lágy dallamra kezdeni, ami csak halvány zavargást váltott ki, de fel nem ébredtek tőle, talán túl halk lehetett még így is, hogy közvetlen közelről hallották, de azt érzékelted, hogy nem volt teljesen hatástalan az elképzelés. Viszont téged is elkapott az egyik izmosabb alvó játékos, aki talán súlyemelésének köszönhetően, de könnyedén kapott a vállára, majd lecipelt az alagsorba. Egy ideig ismerős volt a terület, végül egy hatalmas ajtón is áthurcoltak, majd megláthattad Noirt és nem messze tőle Lorent is. Egyikük sem volt lefogva, viszont Loren bizonytalan, szomorú arcot vágott. Noir, pedig a hátsó lábara gugolt és ha értetted a macskagesztusokat, míg az arca halvány mosolyt rejtett, a farka vége ide-oda csapkodott idegességében.

Chakna & Lie & Tachi:

Gondolom visszatértek, és sikerült valami tervszerűséget kitalálni is. Amikor visszatértetek a hajón fel tudtátok húzni a csónakot, bár már nem volt játékos aki segítsen a csiga tekerésével. Amikor kiszálltatok a csónakból, már csak hangokat hallottatok, egészen mélyről. Minden zaj az ajtón keresztül szűrődött fel… Maradhattok fent is, de titeket ismerve aligha hiszem, hogy ne mennétek a zajok után, fittyet hányva arra, miként is nézett ki a monstrum alja odakintről. Talán Sei hangját, esetleg ocarináját is hallgatjátok. A dallam nem szűnik, bár a zajok, kiáltások, dühödt sikolyok elnyomják. A hajó belseje felé tartva láthattatok pár furcsaságot. Például a falon lévő kisebb-nagyobb repedéseket, de a víz mégsem ömlik be rajta. Valamint, egy két helyen fekete olajfoltokat is felfedezhettek. Ezután eljuthattok a Chakna és Tachi által már ismert ajtóhoz, ami csukva volt, mögötte pedig tisztán hallottátok, hogy zajlik az élet.

Határidő: Október 11 - Szerda.

_________________
Színem:#9680C7

『Rólam:』↬ Hamarosan.
『Küldetések:』↬ Álomhajó - Tor/túra
                         ↬ Renascent floor
                       
『Eventek:』↝
『MiniBossok:』↝ Igény szerint.
avatar
Zekken
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 150
Join date : 2016. Oct. 27.
Tartózkodási hely : Zabuta

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

default Re: .: Álomhajó - Tor/túra :.

Témanyitás by Tachibana Makoto on Szer. Okt. 11, 2017 2:34 pm

Igazság szerint egy kis idő után már nem is érdekelt, ami fent zajlott. Inkább Liesére koncentráltam, már csak azért is, mert ha nem rá figyeltem volna, azt megérzi. Öleltem, és ő is ölelt engem, ami kellemes melegséget adott nekem odabent. Úgy éreztem, hogy ezzel lassan rendeződnek a káoszba taszított érzések, elvégre ha nem tudna bennem megbízni, és én sem bíznék benne, akkor most nem lennénk így egymásba kapaszkodva. Végre a szőkeségnek sem a menekülésen járt az esze, megállapodott a karjaimban, és remélhetőleg meg is fog nyugodni. Én legalábbis addig szándékoztam őt ölelni, amíg meg nem győződtem róla, hogy elcsitult a benne dúló vihar.
Közben lassan Chakna is visszatért az úszóedzéséről. Tulajdonképpen mulattatott az, ahogy mindenki idegösszeroppanást kap körülöttem, és én vagyok az egyetlen, aki teljesen nyugodt tud maradni, és tisztában van vele, hogy messze nem olyan súlyos a helyzet, mint azt gondolják. Vagy én vagyok az elmebeteg, aki nem fogja fel, hogy emberek haltak meg körülötte :] Azonban engem mások halála a legkevésbé sem érdekelt, amíg ezt a két lányt biztonságban tudhattam magam mellett. Azt tartottam, hogy amíg a védelmemet élvezik, addig nem eshet bajuk, és bár erős ellenérzéseim voltak azzal kapcsolatban, hogy visszamenjünk a hajóra, mindketten menni akartak. Márpedig Liese van annyira őrült, Chakna pedig annyira makacs, hogy bármi áron feljussanak a fedélzetre. Akár rajtam keresztül is. Úgyhogy felsóhajtottam.
- Két bajkeverő - dünnyögtem a nemlétező bajszom alatt, majd megfogtam az evezőket, és néhány erős, határozott mozdulattal irányba állítottam a csónakot, hogy visszatérjünk a hajó mellé, és valahogy felhúzzuk magunkat.
- Engem a játékosok hidegen hagynak. Én elsüllyeszteném a hajót, miután Seishint visszaszereztük tőlük - közöltem Chaknával, megerősítve, hogy nekem csak ők fontosak, és nem kívánom feleslegesen kockáztatni bármelyikük életét. Nekem többet ér, hogy sértetlenek maradjanak, mint akár két tucat ismeretlen élete. Még akkor is, ha ezzel ők talán nem értenek egyet. Mindenesetre odafent már az üres fedélzet fogadott minket.
- Maradjatok mögöttem - figyelmeztettem őket, és fokozott figyelve fordítva rájuk indultam el a hajó belseje felé vezető lépcsők felé. Egyelőre úgy tűnt, hogy ez a lélekvesztő bírja a strapát, amit az iszaplény szorítása okoz, pedig számos repedés jelent már meg az oldalán. Valóban, addig jó, amíg a szörnyecske tartja a prédáját, ha elengedi, pillanatok alatt atomjaira fog hullani a hajó.
avatar
Tachibana Makoto
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 1806
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 24
Tartózkodási hely : Aincrad

Karakterlap
Szint: 41
Exp:
6865/6900  (6865/6900)
Céh: -

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

default Re: .: Álomhajó - Tor/túra :.

Témanyitás by Lieselotte Sherlock on Csüt. Okt. 12, 2017 11:22 pm

Nem is tudom mit mondjak... úgy érzem valami megtört bennem... és amikor kinéztem újra a világra, már Tachi karjai közt voltam még mindig... de nagy különbség volt, hogy a hajó tövében voltunk már, hamar felmentünk a fedélzetre ami üres volt... sajnos...
-Ho-hol van mindenki?-tettem fel a nyílvánvaló kérdést, amire meg is kaptam azonnal a rémisztő választ....
-hangok... lentről, de hátborzongató!-nem szerettem az ilyen zombis hangokat... leszakadó kezek és lábak, fröcsögő vér és hasonlók... uhhh kiráz tőle a hideg is!
Ekkor döbbentem rá több dologra is...
-hol van Seishin ugye őt láttam? és ugye nem odabent?-de sajna a választ tudtam és már úton is voltam befelé, nem zavartak Tachi szavai és nem is tudott volna visszatartani.... majd egy elég fura gondolat futott át rajtam
-Tachi, Chakna szerintetek nem lehet, hogy nem is az az izé lesz a miniboss, hanem hanem a fura...a fura... -nem mertem egy pillanatig kimondani, és meg is álltam. -legénység-mondtam nagyon halkan, ahogy a falakra pillantottam-nem lehetséges az túl menne minden határon... de sokmindent megmagyarázna... de miért játékosokat...miért önkéntesen meghívóra... meg sem néztem induláskor a hajót rendesen az az izé lehet végig ott volt... NEM! meg kell menteni Seishint nem ácsoroghatok töprengve!-és futottam tovább a hangok irányába, kezemben a fegyveremmel és arcomon a keserű, de határozott tekintetemmel.
-Gyertek ezen később elgondolkodunk! Seishint ki kell hozni előbb... nem kellett volna ott hagynom!-igen még egy hiba a számlámon... lassan nem tudom mit fogok csinálni... eltűnni a mélyben vagy átértékelni az életem....

_________________
Kedvenc zeném ^^ :
https://www.youtube.com/watch?v=PvvPHxiujLU
avatar
Lieselotte Sherlock
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 132
Join date : 2017. Jun. 07.
Tartózkodási hely : Aincrad

Karakterlap
Szint: 9
Exp:
445/450  (445/450)
Céh: -

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

default Re: .: Álomhajó - Tor/túra :.

Témanyitás by Seishin on Pént. Okt. 13, 2017 8:55 pm

Még a kis hangszerem is majdnem elejtem, szerencsére csak, majd nem amikor felkapott a nagydarab és cipelni kezdett. Én rúgkapáltam téptem és haraptam ahol értem, de minden hiába való volt. Az alak egyre csak cipelt és vitt a hajó belseje felé, olyan helyeken és ajtók mellett mentünk el ahol még nem jártam. Nagy ajtón is át vittek, majd amikor végre megállapodtunk fel tűnt, hogy a játékosok szabadon vannak. Vagy is, akik hurcolnak azok szabadok, de amennyire észre vettem az elhurcoltak a hurcolok miatt nem tudtak menekülni. Végig mértem Noirt és Lorent is fel vontam a szemöldököm mi után a padlón koppantam. Mind a kettő nekem nem úgy tűnt, hogy foglyok lenének. Szabadnak tűntek nekem, az egyikük izgatott volt enyhén mosolygott és a farkát csapkodta ide oda. A másik kicsit bizonytalan volt és szomorú. A képüket látva az az érzésem támadt, hogy ez a kettő benne van a huncutságban, ami ezt az egész balhét csinálja. Körbe pillantottam, hátha találok egy ki utat, vagy bármit, ami a későbbiekben a hasznomra válhat. A többi elfogott játékosra pillantottam és nagyot nyeltem, ha innen kiszabadulunk, akkor bizony az csak együtt fog menni úgy hiszem. Fel álltam úgy helyezkedtem a többi játékos a hátam mögött legyen lehetőleg.
- Várjatok a meg felelő pillanatra, tudjátok, jöjjön, akármi az erő az egységben van.
Próbáltam némi bátoritó szót kipréselni magamból, és testtartásommal is ezt igyekeztem mutatni, bátorság és elszántság olyannak akartam látszani, akit semmi sem ingat meg vagy sodor el.

_________________
Felszerelés:

Kezdő pallos (+2 erő -1 kitartás)
Kezdő Ruha (+2 Páncél)
Hazatérés Kristály
1 mini potion(+5HP töltés harc közben)
Egészség Rúna (+6 Élet)
Vastag Köpeny (+20 Páncél)
Fém bakancs (+4 Gyorsaság +1 Erő +10 páncél)

avatar
Seishin
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 145
Join date : 2017. Jan. 31.

Karakterlap
Szint: 17
Exp:
1115/1200  (1115/1200)
Céh: -

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

default Re: .: Álomhajó - Tor/túra :.

Témanyitás by Zekken on Vas. Okt. 15, 2017 6:51 pm

Szerdán jön a folytatás.

_________________
Színem:#9680C7

『Rólam:』↬ Hamarosan.
『Küldetések:』↬ Álomhajó - Tor/túra
                         ↬ Renascent floor
                       
『Eventek:』↝
『MiniBossok:』↝ Igény szerint.
avatar
Zekken
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 150
Join date : 2016. Oct. 27.
Tartózkodási hely : Zabuta

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

default Re: .: Álomhajó - Tor/túra :.

Témanyitás by Chakna on Szer. Okt. 18, 2017 1:04 am

Ebben a pillanatban már nem azzal foglalkozom, hogy mi van Liessel és Tachival. Úgy tűnik, ők biztonságban vannak, ellenben Sei odafent nyilvánvalóan veszélyes helyzetbe került.
Szerettem volna, ha a másik hajóval visszajuthatok, és nem kell ők is velem jöjjenek… De mivel ez nem sikerült, és egyedül a helyzet alakulása alapján nem tudnék Seinek segíteni, kénytelen vagyok az ő segítségüket kérni.
Szó sincs arról, hogy összeomlottam volna. Sőt, kifejezetten nyugodtan jelentettem ki, hogy vissza kell mennünk, és a helyzethez képest hideg fejjel igyekszem kitalálni, hogy milyen módon lehetne a lehető legkevesebb kockázattal a lehető legtöbb játékost kihozni a hajóról. Miután Liese is azt mondja, hogy vissza kell mennünk a hajóra… már nem volt kérdés. Tachi megadását pedig végtelenül hálás pillantással fogadom.
- Plusz kockázatot ne is vállaljunk. -bólintok rá a kijelentésére- De Seiel együtt akit rizikó nélkül ki tudunk hozni, azt hozzuk magunkkal. -egészítettem ki komoly tekintettel, nem utasítva, hanem kérve. Nincsenek világmegváltó ambícióim. De senkinek nem kívánom azt, amit átéltem a játék miatt. Úgyhogy ha megakadályozhatom valaki halálát, hát meg is teszem. De nem tenném érte kockára soha sem Liese, sem Tachi biztonságát. Önző vagyok, tudom. De nem akarok még valakit elveszíteni.
Odafent számomra nem kérdés, hogy "szót fogadjak" Tachinak. A nyilaim csak távolról érnek valamit, úgyhogy nem csak Tachi hanem Liese mögött is maradok.
- Azok a játékosok, akik a zűrzavarban nem jöttek a fedélzetre lecipelték őket a hajó belsejébe - válaszolok Liese kérdésére. - De, sajnos Sei is odalent van.-felelek az újabb kérdésre tárgyilagosan. Azok a hangok engem is zavarnak, és egyre jobban aggódom Seiért… Ezzel a hangszínnel ezt igyekszem palástolni, elsősorban magam elött. Higadtnak kell maradni, hogy hatékonyak tudjunk lenni a mentőakcióban.
- Nem tudom Liese. A legénység felét nem láttam a fedélzeten. De ez lehet csak véletlen egybeesés. - igyekszem kcsit megnyugtatni Lieset, miközben a bogarat sikerült a fülembe ültetnie… Kezdettől furcsák voltak… Noirtól pedig a hideg is kirázott…
- Nem a te hibád. - jelentem ki nagyon határozottan Liesenek. Majd elindultam Tachi és a szőkeség után igyekezve betölteni a hétvéd szerepét is, ha szükséges. Jártasságaim segítségével mértem fel a terepet. Már bentről is jól látható a hajó kétségbeejtő állapota, de… a réseken nem ömlik be víz… Mi folyik itt?
A dallam… Álmomban is zene szólt… És mikor felébredtem akkor is… És pontosan ehhez az ajtóhoz vezetett… Nem akar összeállni a teljes kép, akárhogy pörgetem az agyamban… Úgyhogy az elmélkedés helyett a feladatra koncentrálok: Ki kell hoznunk Seit.

_________________



Előtörténetem; Adatlapom; Színem / #ffcc33Beszédszínem; User; Ozyféle karakterlap;


"Álmomban újra visszatér hozzám... Én újra, és újra próbálom elengedni... De az emléke velem marad ... mindig."
avatar
Chakna
Íjász
Íjász

Hozzászólások száma : 574
Join date : 2016. Nov. 18.
Age : 16
Tartózkodási hely : Föld ^^

Karakterlap
Szint: 20
Exp:
649/1500  (649/1500)
Céh: Jumpy Vigor

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

default Re: .: Álomhajó - Tor/túra :.

Témanyitás by Zekken on Szer. Okt. 18, 2017 8:06 pm

Seishin:
Az emberhömpölygésben is megpróbáltál szétnézni. Az eddig csinos és kidolgozott hajófedélzethez képest most is fa és fém állványok és falak fogadtak ugyan, de mintha sötétebb, masszívabb árnyalatot öltene. Lorenéket látod, de ők nem figyeltek oda külön rád, a tömeget figyelték és úgy tűnt vártak valamire. Amikor elestél feltűnhetett valami. A padlót hébe-hóba olaj borítja, fekete csúszós massza, ami mintha a játékosok cipőjének a talpáról származna, valamint ameddig a földön ülsz, feltűnhetett, hogy az alvókat ez az olajos massza „irányítja”, hiszen minden lépésnél, amikor a talpuk megemelkedik a földtől, fekete ragacs húzódik meg a lábuk és a padlóburkolat között. De sok időd nem volt ezen mélázni. Mintha nyikorgást hallanál, majd, mint amikor fa a fával súrlódik és végül megjelent pár tartály. Embernagyságú, az elejét üvegfal borítja, valamint valami víz szerű folyadék lötyög benne. Két kéz szinte azonnal rád,markol, hiába a bátorító szavak. Volt aki csak megpróbált kitörni, de a játékosoknak súlyemelése lehet, hiszen könnyedén rángatják vissza a játékosokat a tömegbe, majd hurcolják onnan, egyenest a kabinokba. Mivel voltak mögötted páran, így végignézhetted, ahogy vagy nyolc játékost passzíroznak be az ajtónak csúfolt nyitott ablaküvegen, majd ahogy, a vízhez érnek az izmaik lassan elernyednek, a szemük felakad, majd kábulatba esnek. A pupilláik kitágulnak, és lassú mozdulatokkal képesek bármire is figyelni ezek után. A reakció idejük lelassul és mintha el is gyengülnének. Amikor az ajtó rájuk csukódik, akkor pár „csáp” Very Happy jelenik meg, ami egyenest a halántékukra tapad. A dallam folyamatosan szól valahonnan, de nem lepődnék meg, ha most teljesen figyelmen kívül is hagynád.

Harcias vagy, így téged nehezebben zárnak tömlöcbe, de ha nem találsz ki valamit gyorsan, rád is ez a sors fog várni.
/Szeretném, ha te írnál elsőnek, ha kell, reagálhassak. Amennyiben nem sikerül, úgy a mai naptól számítva három nap után, sikeresen betoloncoltak a kabinba./

A mentőalakulat:
Láttátok, amit látni kell. Haladtok lefelé, egyenes a hangok irányába, végül meglátjátok a nagy ajtót. Egyértelműen mögötte zajlanak az események, és ha jól sejtem habozás és megbeszélés nélkül be is nyittok. Odabent szívesen mondanám, hogy zombik fogadnak, de nem. A játékosok túlnyomó része a egy zárt kabinban fekszik, szinte teljesen kábultan. Üvegajtók mögött látni a testeket, amit szinte ellep a víz, épp csak az arcuk látszik ki a félig döntött tartályokból. A fogvatartott játékosok halántékára valami , vékony „csáp” szerű, valami tapadt. Úgy tizen lehettek bezárva. A másik fele pedig egyértelműen megindultak felétek. Nem voltak lassúak, és végtagokat sem potyogtattak maguk után, viszont élet nem volt a szemükben. Úgy néztek ki, mint akik alszanak, de félig nyitott szemmel. Lie, Chak, két-két játékos próbálta elkapni a kezeiteket, és harc nélkül de erővel lefogni. Tachi, téged hárman, két fiú és egy lány próbált körülvenni, hogy lefoghassanak. A zürzavarban felfigyelhettetek az értetlen és kissé rémült Loren-re, valamint az idegesen a farkával csapkodó macskára is. Mögöttetek viszont becsapódott az ajtó, és megjelent a másik két jómadár, elállva az esetleges menekülési útvonalatokat.
- Nincsenek többen. Lassan vége. – Szólalt meg a férfi, Rittori, amire Loren félénkséggel kevert hálával bólintott.

Határidő: Október 25 - Szerda.

_________________
Színem:#9680C7

『Rólam:』↬ Hamarosan.
『Küldetések:』↬ Álomhajó - Tor/túra
                         ↬ Renascent floor
                       
『Eventek:』↝
『MiniBossok:』↝ Igény szerint.
avatar
Zekken
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 150
Join date : 2016. Oct. 27.
Tartózkodási hely : Zabuta

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

default Re: .: Álomhajó - Tor/túra :.

Témanyitás by Seishin on Csüt. Okt. 19, 2017 10:03 pm

Végig mértem minden részletet igyekeztem, úrrá lenni a félelmemen. Kerestem a lehetőséget, hogy meg szökjek vagy tegyek valamit. Fa és fém állványok fogadtak csupasz spártai puritánság. A két alakot Lorenéket figyeltem, de ők mintha nem is figyelnének rám és a tömegre. Talán ez is egy lehetöség amit ha eljön az ideje kihasználhatok. Várnak valamire és most már egyre jobban úgy érzem valamire vagy is valakire. Ez alatt azt értem, hogy talán... a fejem oda fordítom, amikor láttam a szemem sarkából valamit. Az egyik kábult nyomi talpán volt valami mintha rágóba lépet volna nyúlt és olajos szerű volt. Nyúlt, mint a ta....ony, nem is kicsit és mindenki lábán volt, aki révületben volt. Volt egy apró tervem, bár kétlem, hogy sikerül majd. Amikor elő jönnek a tartájok és meg látom, mi történik, a tervem azonnal szerte foszlik. A csápok látványához meg automatikusan egy érzést társitok és kedvem volna, hányni annyira gusztustalannak találom. Éppen fognak és tuszkolnának, nos rá fáznak mert keltek némi pánikot az ellen soraiban.
- Hé aki még magánál van küzdjetek! Ha tudjátok, törjétek be tartályt, üvegajtót. Akkor nem tudnak be tuszkolni senkit, mert nem lesz hova.
Egy ilyen üveg közelébe kerülök, és úgy látom, be tudom törni, nos, akkor bizony be, zúzom. Vagy ha ez nem megy, hát használom az fun itemem. minek esetében a küldöm, kis fekete macskáévá változik. Igy kihasználom a lehetőséget és káoszban. Persze ha tehetem, vagy ha tudok mást is ki mentek. Bármelyik tervem vagy lehetőségem jöjjön is össze kihasználom az előnyöm miszerint a szemőköt miatt azt híhetik nincs rendes tárlátásom. Pedig nagyon is jó a térlátásom, bevallom, néha aljas módon ezt a kis megtévesztést előszeretettel használom.

_________________
Felszerelés:

Kezdő pallos (+2 erő -1 kitartás)
Kezdő Ruha (+2 Páncél)
Hazatérés Kristály
1 mini potion(+5HP töltés harc közben)
Egészség Rúna (+6 Élet)
Vastag Köpeny (+20 Páncél)
Fém bakancs (+4 Gyorsaság +1 Erő +10 páncél)

avatar
Seishin
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 145
Join date : 2017. Jan. 31.

Karakterlap
Szint: 17
Exp:
1115/1200  (1115/1200)
Céh: -

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

default Re: .: Álomhajó - Tor/túra :.

Témanyitás by Zekken on Kedd Okt. 24, 2017 6:50 am

Az átalakulásod sikeres, de neked is ügyesebben kell navigálnod a talpak között, hogy véletlenül se tapossanak rád, vagy rúgjanak meg. Valamint így egy pillanatra el is veszíted a társaidat szem elől, és ők is téged. A kabinok amik megteltek, mintha "magába szívta volna a föld" kis zsilipek alatt tűntek el, de még így is akadt pár üres tartály, vélhetőleg a ti számotokra. A macska formádban is el akartak kapni, sőt helyszűke miatt talán még könnyebb is lenne nekik, ha nem lennének így eltompulva.

_________________
Színem:#9680C7

『Rólam:』↬ Hamarosan.
『Küldetések:』↬ Álomhajó - Tor/túra
                         ↬ Renascent floor
                       
『Eventek:』↝
『MiniBossok:』↝ Igény szerint.
avatar
Zekken
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 150
Join date : 2016. Oct. 27.
Tartózkodási hely : Zabuta

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

default Re: .: Álomhajó - Tor/túra :.

Témanyitás by Lieselotte Sherlock on Kedd Okt. 24, 2017 4:22 pm

Igen Igen az aggodalom és a saját magam iránti düh ült ki az arcomra... Nem tudtam mit tenni, végülis Seishin miattam került ilyen helyzetbe, ha nem hagytam volna ott, ha nem jövök ide vele, ez az egész meg sem történik... Egy dolgot akartam most, az pedig, hogy mind a négyen biztonságba kerüljünk, ne legyünk ezen a sötét bárkán amit az a trutyi szorongat...

Elöntött egy érzés... még sosem éreztem ilyet... a remény arra, hogy beleszólhatok a dolgokba! hogy nem hagyom elveszni a barátaimat megint! nem, mint akkor...
~Bármibe is kerül, de kimentem onnan~gondoltam magabiztosan, és igen készen álltam a legrosszabbra, a legfélelmetesebbre, és bármire amit a világ fel tud hozni ellenem!

Legyen az pók, hal, zombi vagy polip, rémisztő csápos gyökér, vagy fejnélküli lovas! Bár nem tudom hogy győzném le őket, de nem ez a fontos! Hanem az, hogy ma amit kell megteszem... Seishinért, Chaknáért és Tachiért, hogy ők biztonságban legyenek.

Kapkodtam a lábaim egészenamíg el nem értünk a nagy ajtóhoz. Fel voltam pörögve és égetett a cselekvés vágya, így egy határozott tekintettel néztem a mögöttem állókra:
-Remélem készen vagytok!-és ahgy megfordultam rúgtam be az ajtót.

Bent nem egészen az várt amit eltudtam képzelni.. sok-sok inkubátor vagy micsoda és benne a játékosok, majd alig pár pillanat múlva el is tűntek lefelé...
-Hova vitte őket és miért nem látom Seishint?! Csak nem? Elkéstünk? Neeee
Ekkor láttam, hogy jönnek felém...
~Nem nem nem nem nem! elkéstem nem tudok már mit tenni meg kell találnom!~
Futottak a gondolatok a fejemben és könnyek az arcomon... de talán még nem késő...

Előre tartottam a fegyveremet és kíméletet nem ismerve támadtam a felém érkezőkre!

_________________
Kedvenc zeném ^^ :
https://www.youtube.com/watch?v=PvvPHxiujLU
avatar
Lieselotte Sherlock
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 132
Join date : 2017. Jun. 07.
Tartózkodási hely : Aincrad

Karakterlap
Szint: 9
Exp:
445/450  (445/450)
Céh: -

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

default Re: .: Álomhajó - Tor/túra :.

Témanyitás by Chakna on Szomb. Okt. 28, 2017 5:10 pm

Nagyon nagyon nagyon szívesen megtettem volna, hogy gondolkodás nélkül benyitok. De még le is fogom Liese kezét, hogy ne olyan gyorsan. Ész nélkül csak magunkat is veszélybe sodorjuk.
- Valószínűleg ott várnak az ajtó mögött azok, akik lecipelték ide Seit és a többieket. Van ötletetek, hogy mihez kezdjünk velük? Sokan vannak… - kérdezek rá, már csak azért is, hogy óvatosságra intsem az egyébként is szeleburdi, most pedig kifejezetten önveszélyes állapotban lévő lányt. Tulajdonképpen hálás vagyok neki… Ha nem látnám, hogy sorra butaságokat csinál, könnyen én is elvesztettem volna a józan ítélőképességemet…
Viszont abból a szempontból mindegy, hogy vane terv, hogy bemegyünk-e az ajtón. Sei ott van, úgyhogy ez nem kérdés. Kicsivel jobb lesz csak a helyzetünk, ha felkészülten nyitjuk ki az ajtót.
Ahogy az ajtó nyílik (remélem nem Liese, hanem Tachi előtt…) az íjamat készenlétben tartva nézek be a terembe. Pontosan azt látom, amitől féltem..  És Seishint pedig egyelőre nem! Megpróbálom kifürkészni a látás jártasságom segítségével a kabinokban fekvő játékosok arcát, abban reménykedve, hogy egyikben sem látom meg Seit.
Ha ez így történik, akkor jár tovább a tekintetem, keresve az ismerős fekete cicát.
Szinte automatikusan lövök egy-egy nyilat a felém induló játékosok lába elé. Ha úgy sikerül, ahogy szeretném, akkor megtorpannak, de az sem rossz eset, ha megbotlanak a nyilakban.
Ez esetben van időm kicsit hátrálni az ajtón kifelé, és közben megpróbálni Lieset is megszabadítani az őrá támadóktól. 

Amit a szöszi nem tesz könnyebbé… Nyilvánvalóan eszében sincs kifelé tartani. Felesleges mondanom, hogy ha itt ragadunk, fogolyként azzal nem segítünk Seien… Így csak legalább annyit igyekszem biztosítani, hogy megmarad a menekülőutunk kifelé.

/Az ajtóban maradva nagyjából igyekszem Lieset fedezni, meg magamtól távol tartani mindenkit./

_________________



Előtörténetem; Adatlapom; Színem / #ffcc33Beszédszínem; User; Ozyféle karakterlap;


"Álmomban újra visszatér hozzám... Én újra, és újra próbálom elengedni... De az emléke velem marad ... mindig."
avatar
Chakna
Íjász
Íjász

Hozzászólások száma : 574
Join date : 2016. Nov. 18.
Age : 16
Tartózkodási hely : Föld ^^

Karakterlap
Szint: 20
Exp:
649/1500  (649/1500)
Céh: Jumpy Vigor

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

default Re: .: Álomhajó - Tor/túra :.

Témanyitás by Tachibana Makoto on Kedd Okt. 31, 2017 4:53 pm

Őszintén szólva én csak arra igyekeztem figyelni, hogy a lányok mögöttem maradjanak, és ne sodorjon elénk semmilyen kellemetlen meglepetést az út lefelé. Bár figyeltem arra, amit beszéltek, különösebben nem reagáltam. Ezt most Chaknára bíztam, ő amúgy is jobban ismeri a női lelket, mint én :] Egyébként a felvetésük a legénységről szöget ütött a fejembe. Én speciel nem is gondoltam ilyesmire, bár ehhez hozzátartozik az is, hogy a legkisebb gondom is nagyobb volt annál eddig, hogy a legénységet figyeljem és megfigyeljem. Én ide szórakozni jöttem volna eredetileg, aztán végül afféle zombi módban, a gondolataim közé merülve ténferegtem a mai nap reggeléig. Hiába, megint a nők miatt siklottam el fontos részletek felett. Szörnyű...
- Nem hinném, hogy bármit is érne itt a töprengés... - feleltem Chaknának, különösen mivel szorított minket az idő, és semmit sem tudtunk arról, milyen állapotok uralkodnak az ajtó mögött. Innentől kezdve nem igazán volt mit gondolkodni, úgyhogy ha már az íjászlány visszafogta Liesét, én bizony benyomtam az ajtót, és behatoltam az objektumba. Nos... sok mindenre számítottam, de ilyen filmes fordulatokra nem. Tartályban lebegő emberek, akiket minden bizonnyal a víz alatti iszaptenger szórakoztat a csápjain keresztül, tudattalan játékosok szerte a teremben, meg a legénység. Szóval... azt hiszem a lányoknak igaza volt.
- Seishin! Szaladj ki az ajtón! - kiáltottam fel, majd habozás nélkül kézbe vettem a pajzsomat. Felém hárman jöttek, a lányok felé ketten-ketten... Hát gyorsan be is álltam Liese elé, hogy ne tudjon elhamarkodottan támadni, bekerülni a sűrűbe, miközben a pajzsom méretét megnöveltem minél szélesebbre, éppen annyira, hogy még elbírjam a súlyemelésemmel. Az én taktikám az volt, hogy ha Seishint kimenekítjük, akkor a pajzsom védelmében ki tudunk hátrálni mindannyian. Ezt ugyan üthetik, egy darabig ki fog tartani, és elég széles ahhoz, hogy ne legyen egyszerű kikerülni.
avatar
Tachibana Makoto
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 1806
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 24
Tartózkodási hely : Aincrad

Karakterlap
Szint: 41
Exp:
6865/6900  (6865/6900)
Céh: -

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

default Re: .: Álomhajó - Tor/túra :.

Témanyitás by Zekken on Kedd Nov. 07, 2017 8:36 am

Seishin:
Az üveget sajnos senki sem tudta betörni, ámde többen is próbálták. Macska formában, sajnos lehettél kisebb és fürgébb, de képtelen voltál támadni, és védekezni is. Tömeg vett körbe, és arra volt jó, hogy egy kevés időt szerezz és a többiek lássák, tényleg itt vagy még. Tachi hangját hallod, és bár láthatod, hogy az ajtók már zárva vannak, ha megpróbáltál elindulni is az irányba, fürgeséged és mozgékonyságod az akrobatikáddal, valamint az ugrással volna egyenlő, így pár próbálkozás után sajnos elkapnak. Érzed magadon a szorító kezeket, valamint sikeresen a grabancodnál próbál megfogni, így nehezítve a kapálózásod, valamint macska reflexeket kihasználva így "bénított" meg a lány, aki elkapott. Lomha mozgásokkal igyekezett, az egyik kabin felé veled, majd könnyedén beletuszkolt az emberekhez méretezett inkubátorba és leengedtek a mélybe. Amennyiben visszaváltoztál, miután elengedte a "macskagrabancodat" utána a képességed egy ideig nem használhatod.  Viszont ebben az esetben is már csak annyi volt a dolguk, hogy rád passzírozzák a fedelet, és a benne lévő víz, kifejezetten nyugtató, álmosító hatású.
Liese:
Beértek, és kezdeti megdöbbenésedet rögtön egy roham fogadta. A játékosok bizony támadtak, és te megvédted magad. Az egyik játékosba többször is sikerült belevágnod, így az élete először sárgába, majd hamar pirosba csúszott és ha kapott még egy ütést... akkor a teste szét pixeleződött, neked pedig felvillant a kis ablak. "Tényleg meg kívánod ölni Tiro Takashimi-t?" Mellette, pedig két opció. Az igen és a nem. De sok időd nincsen, hiszen a többi játékos is közelít, de nem támadnak, helyette igyekeznek megfogni, és lefogni titeket. Első ízben megpróbálják a fegyvereket elvenni, ha a mozgásuk lassú is, de látszik hogy összedolgoznak. Hamar érzed, hogy az egyik a hátad mögé került, és úgy próbál meg, lefogni, a másik pedig picit jobbról a fegyvert tartó kezedet próbálja meg elkapni és lefogni, amennyiben sikerül, úgy a fegyveredet eldobatni veled.
/Amennyiben megölöd a játékost, úgy az indikátorod pirossá fog változni./
Tachi ugyan, hiába állt eléd, a játékosok lassú monoton, de határozott mozgással kerültek ki, így hátulról. Érezhető volt, hogy nem voltak tudatuknál, felesleges húzásokat mégsem követtek el. Tehát a pajzsot sem csapkodták ész nélkül, inkább mögé próbáltak kerülni, ámde mind a két oldalról.

Chakna:
Te hátul maradsz, így pontosan látod, hogy Lieset megpróbálják hátulról elkapni, de az egyik jobbról támadja, valamint valószínű a felugró kis ablakot is sikerül szemügyre venned. De neked sincs nyugtod. Alig vagytok négyen, ebből hárman aki, humanoid "harcképes" formát visel. A probléma hatalmas, hiszen hiába állsz az ajtóban, az egyik alak, aki belépet, név szerint Rittori, próbálta meg a kezeidet hátra kulcsolva, téged enyhén előre döntve, harcképtelenné tenni. Nos erejében lévő férfi, aki ha sikerül mind a két kezedet megfognia, akkor egy kézzel is simán megtart téged. Hiába álltál az ajtóban, ők utánatok jöttek be, és csukták rátok az ajtót. A lány, aki hidegvérrel nézi az eseményeket, úgy tűnik, egyenlőre azért felel, hogy az ajtó zárva is maradjon.

Tachi:
Ügyesen használod a pajzsot, de rá kellett jönnöd, hogy hiába vannak "zombi-e módban" mégsem teljesen esztelenek. Két oldalról próbáltak bekeríteni, és ugyan akkor elsődleges céljuk érezhetően nem az volt, hogy támadjanak, vagy sebezzenek. Arra viszont ketten is törekedtek, hogy a pajzsot tartó kezedet karddal megpróbálják, egyszerűen levágni. Abba ugyanis még nem halnál bele, de így kénytelen leszel erre is ügyelni, hogy ne következzen be. Valamint, te többet sebzel, így egy-akár-két ütésből is megjelenik előtted a kis ablak, ami bizony lehet zavaró.

Határidő: November 14 - Kedd

_________________
Színem:#9680C7

『Rólam:』↬ Hamarosan.
『Küldetések:』↬ Álomhajó - Tor/túra
                         ↬ Renascent floor
                       
『Eventek:』↝
『MiniBossok:』↝ Igény szerint.
avatar
Zekken
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 150
Join date : 2016. Oct. 27.
Tartózkodási hely : Zabuta

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

default Re: .: Álomhajó - Tor/túra :.

Témanyitás by Chakna on Kedd Nov. 07, 2017 10:49 am

Úgytűnik sehogysem akarnak úgy alakulni az események, ahogy szeretném... Szeretnénk. Az ismerős cicát nem tudom kiszúrni, amiben közrejátszik, hogy sűrűek lettek az események, és nem tehetem meg, hogy ne minden idegszálammal arra figyeljek.
Egy: Tachi próbálja Lieset visszatartani. Boldog lennék, ha sikerülne... De sajnos valószínűleg nem jönnek be a számításai, és hamar őt is lefoglalják az önkívületben lévő játékosok. Bízom benne, hogy meg tudja magát védeni, mert nem tudok mindenkinek segíteni.
Kettő: Liese egy játékost lesebzett... 0-ra, és a szemem sarkából látoma felugró ablakot. Nem engedhetem, hogy hirtelen, gondolkodás nélkül gyilkossá váljon. Egy nyilat ezért ellövök a keze előtt, egy ott álló játékosba, és ha idefigyel apró mozdulattal nemet intek a fejemmel. És megpróbálom a háta mögött támadót hátráltatni egy újabb nyílvesszővel. Ahogy tudok, segítek Liesenek, főleg Sei miatt, de azért is, mert amilyen szeleburdi hamar bajba kerülhet egyedül. 
Három: Nem akarják, hogy nyitva tartsam az ajtót. Arra jut figyelmem, hogy aki a teremben felém tart, mindenki aki felém próbál közeledni kapjon egy-két nyilat. Na ja. Csak a nagy káoszban elkerülte a figyelmemet, hogy közben a figyelmemet elkerülte (igen, ennyire) egy... Pontosabban kettő ember, akik közben a hátam mögé kerültek. Mint kiderül, sem elég gyors nem vagyok, sem nem tudok ebben a helyzetben mindenre figyelni. Na arra felfigyelek hogy a karomat megragadja... Vagyis próbálja egy erős férfi. Amint hozzám ér elkapom a karom, és oldalt fordulok, megpróbálva közben elgáncsolni támadómat, és valahogy mögé kerülni. Ha azt az ajtót ránkcsapják, komoly bajban leszünk. Úgyhogy ezt nem fogom hagyni! Ameddig a képességeim engedik, tartom magam az ajtóban, és nagyon remélem elég lesz hogy közben Seit kijuttassuk. 

_________________



Előtörténetem; Adatlapom; Színem / #ffcc33Beszédszínem; User; Ozyféle karakterlap;


"Álmomban újra visszatér hozzám... Én újra, és újra próbálom elengedni... De az emléke velem marad ... mindig."
avatar
Chakna
Íjász
Íjász

Hozzászólások száma : 574
Join date : 2016. Nov. 18.
Age : 16
Tartózkodási hely : Föld ^^

Karakterlap
Szint: 20
Exp:
649/1500  (649/1500)
Céh: Jumpy Vigor

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

default Re: .: Álomhajó - Tor/túra :.

Témanyitás by Zekken on Kedd Nov. 14, 2017 9:06 pm

Tikk-takk.
A határidő: November. 16 - Csütörtök. |Senki sem jelzett vagy kért plusz időt, így szigorú vagyok. ˇ^ˇ |

_________________
Színem:#9680C7

『Rólam:』↬ Hamarosan.
『Küldetések:』↬ Álomhajó - Tor/túra
                         ↬ Renascent floor
                       
『Eventek:』↝
『MiniBossok:』↝ Igény szerint.
avatar
Zekken
Mesélő
Mesélő

Hozzászólások száma : 150
Join date : 2016. Oct. 27.
Tartózkodási hely : Zabuta

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

default Re: .: Álomhajó - Tor/túra :.

Témanyitás by Tachibana Makoto on Csüt. Nov. 16, 2017 12:49 pm

- Seishin! Ha itt vagy, jelezz! - kiáltottam újra, miközben még úgy háromfelé figyeltem, de hát csak két szemem volt, és nem voltam kaméleon se. Mit nem adnék egy olyan képességért most, amiről anno az íjász Ranmaru volt híres :] Jobb híján nekem az észlelésem segített valamennyit abban, hogy érzékeljem a mozgást körülöttem. Hiszen Liesét láttam, Chaknáról pedig tudtam, hogy hol van, rajtuk kívül gyakorlatilag mindenki ellenséges volt így, vagy úgy. Most azonban elsősorban két dologra figyeltem: az egyik az volt, hogy Liese biztonságban legyen, a másik pedig az, hogy ne tudjanak csak úgy megkerülni. Ugyanis miután átformáltam a pajzsom, nem maradtam egy helyben, várva a sült galambot. A széles, súlyos pajzsot forgatva igyekeztem elsodorni a támadóinkat, próbáltam lendületből felborítani őket, mielőtt megkerülhettek volna. Ha mégis sikerült nekik, egy pillanat alatt megváltoztathattam a pajzs formáját, hogy teljesen mögé bújva rohamozhassak, és úgy lökjem fel őket. Nem hinném, hogy bármelyiküknek meglenne hozzá az ereje vagy a súlyemelése, hogy ellen tudjanak állni. Bántani azonban nem bántottam senkit. Egyelőre. A védekezéssel voltam elfoglalva, valamint azzal, hogy felmérjem a helyzetet.
- Ne csinálj semmi ostobaságot, Liese! Segíts Chaknának! - szóltam rá a lányra, már csak azért is, hogy egy helyre tereljem őket, és így ne kelljen megosztanom a figyelmemet köztük. Láttam, hogy Chakna mögött feltűntek ketten, de ha együttműködnek, akkor csak sikerül nyitva tartani azt az ajtót. Azonban már nem voltam hajlandó sokáig várni Seishinre, ha a kalózkisasszony nem jelez, vagy úgy tűnik, hogy nincs itt, akkor ki fogunk innen hátrálni. Annak, hogy ezekkel az öntudatlan játékosokkal birkózzak céltalanul, nem sok értelme volt.
avatar
Tachibana Makoto
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 1806
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 24
Tartózkodási hely : Aincrad

Karakterlap
Szint: 41
Exp:
6865/6900  (6865/6900)
Céh: -

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

default Re: .: Álomhajó - Tor/túra :.

Témanyitás by Seishin on Csüt. Nov. 16, 2017 6:07 pm

Próbáltam menekülni de rengeteg láb és némely igen csak közel volt kicsi énemhez. Volt majdnem olyan pillanat amikor azt hittem össze taposnak. Próbáltam ki menekülni a tömegből, de nem ment és a remény veszettség érzése kezdett egyre jobban eluralkodni rajtam. Már sejtettem éreztem innen nincs ki ut, még sem adtam fel. Annyi legalább adott némi vigaszt a többiek meg menekültek. Amíg itt húzom húzzuk az időt és meg próbálunk kiszabadulni, legalább a csónakosoknak van esélyük meglógni. Feltéve ha ez az izé nem foglalkozik velük.
Hát egy dolgot nem hittem volna itt fog utolérni a vég, máshol mondjuk harc közben, vagy kikerülve ebből a világból a valóságban igen ott jó lett volna de nem így. Meg hallom a többiek hangját és elönt a remény igyekszem feléjük, de tol sok a csizma. Valaki elkapta a grabancom, cica mód lévén lemerevedtem mint a fagyot jégcsap. Csak apró hangot tudtam kiadni és minimálisan kapálózni, de az édes kevés volt. Szerencsére fel emeltek annyira át lásak a tömegen és meg láthassam a többieket. Boldog voltam, hogy vissza jöttek és meg próbáltak kimenteni, barátok igaz barátok. Vissza változtam, bár tudtam így sincs sok esélyem hiszen már félig a tartályban vagyok. Az egyik támadót megpróbáltam elrúgni magamtól és lerázni markolászó kezeket. Reménykedtem benne lesz anyi időm még tudjak szólni pár szót.
- Meneküljetek nekem már min...
Újabb rövid tépázás és lökdösődés után még
annyit tudtam mondani.
- Szeretlek ti te....
a hangom elveszett a tartályban lötykölődő vízben. A tömeg zaja pedig elnyomta a halk bugyborékolást. Azt hittem meg fulladok, de még sem inkább lassú kellemes meleg érzés és álom kezdett rám telepedni. Vagy talán pont ilyen lenne a fulladás ebben a világban?

_________________
Felszerelés:

Kezdő pallos (+2 erő -1 kitartás)
Kezdő Ruha (+2 Páncél)
Hazatérés Kristály
1 mini potion(+5HP töltés harc közben)
Egészség Rúna (+6 Élet)
Vastag Köpeny (+20 Páncél)
Fém bakancs (+4 Gyorsaság +1 Erő +10 páncél)

avatar
Seishin
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 145
Join date : 2017. Jan. 31.

Karakterlap
Szint: 17
Exp:
1115/1200  (1115/1200)
Céh: -

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

default Re: .: Álomhajó - Tor/túra :.

Témanyitás by Lieselotte Sherlock on Csüt. Nov. 16, 2017 6:48 pm

Sosem hittem volna, hogy ilyen helyzetbe kerülök, két-három csapás volt csak amíg aki előttem volt le is szaladt sárgába és még egy pár a piros vége.
Tudjátok nagy dilemma előtt álltam és ilyenkor mintha csak egy drámai anime részletben lennénk lelassult minden. A zajok a hangok, a mozgások, tényleg minden.
Lassan jelent meg a pici ablakocska előttem, szürke volt és fontos, ahogy a pillanat is, amire még most is olyan élesen emlékszem, mintha mist történne velem. A szívdobbanásom erősebb volt mint szokott.

Rendszerüzenet írta:
Tényleg meg kívánod ölni Tiro Takashimi-t?
Igen                                                 Nem

Szóval ő volt az Tiro Takashimi, aki sok pixellel hevert előttem szürkés tekintettel, mintha ott se lenne már... csíkja 0-án állt és várta mi jön.

Egy dolog jelent meg ekkor lelki szemeim előtt. Akane mosolya, a barátnőmé, aki az én tehetetlenségem miatt halt meg, és ő miatta ígértem meg magamnak, hogy nem hagyom mégegyszer, hogy meghaljanak miattam. Ekkor vált bennem a döntés véglegessé, és közeledett az ujjam lassan az igen felé, de ekkor egy nyíl reppent el előttem és egy hangot is hallottam.
Ne tegyem, mondták a többiek

Deha nem teszem.... akkor mi lesz vele? Mit teszek ha.....
megnyomtam a Nem gombot, tudjátok miért? Mert féltem attól, hogyha megnyomom az igent akkor nem álnak velem szóva többet. És ezt nem akartam, sok rossz döntést halmoztam eddig, és ha ez is rossz lesz, akkor nem tudom mit fogok magammal tenni, ez rosszabb súly mint amit bárki is tudna magán hordozni, a felelősség tudat, hogy a barátaid miattad mennek el, így vagy úgy.

Végülis az élet rendje ez, hogy az ember így vagy elveszti társait?

Ekkor éreztem, hogy újra gyorsul minden.
Visszanéztem Nővérkémre és láttam mi történik vele, rohanni kezdtem felé és amint tudtam a mögötte lévőket kezdtem űtni hasonló lendülettel mint a pici srácot a földön
.
-Hagyjátok őt békén!

Túl sok minden történik, és nem is tudtam követni nagyon a dolgokat egy sereg vonult ellenünk tulajdonképpen, és én még csak azt sem láttam, hol van Sei... Chaknát lefognák, Tachit megkerülnék, az ajtót bezárnák... A helyzet szörnyű volt, és nem tudtam mi tévők lehetnénk, majd amikor a Chakna felé közeledőket elintéztem utána indultam el az általam leginkább ellenszenves "ember" ellen. A cicasrácra fordítottam tekintetem.

_________________
Kedvenc zeném ^^ :
https://www.youtube.com/watch?v=PvvPHxiujLU
avatar
Lieselotte Sherlock
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 132
Join date : 2017. Jun. 07.
Tartózkodási hely : Aincrad

Karakterlap
Szint: 9
Exp:
445/450  (445/450)
Céh: -

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

default Re: .: Álomhajó - Tor/túra :.

Témanyitás by Chakna on Csüt. Nov. 16, 2017 7:07 pm

 Megkönnyebbülten látom, hogy Liese indikátora maradt sárga. Hála Isten.
A szöszi közeledésével egyébként csökkent rajtam a nyomás. Bármennyire elnyomja a zaj a hangját, a jártasságomnak hála kiszúrom Sei hangját, és gyorsan meg is találom a szememmel. Franc fogja itthagyni. Hogy kiszabaduljon, egymás után több nyilat is ellövök a grabancát fogó játékos csuklója (amelyikkel seit fogja) környékére. Miliméter pontosan sikerül a célzás, és ha szerencsém van ettől elengedi Seit.
-Rohanj, Sei! - kiáltottam rá, ha kiszabadult, hangomban azzal a parancsoló hangsúllyal, amit abban a bizonyos fakunyhóban már hallott, és aggóddással.

_________________



Előtörténetem; Adatlapom; Színem / #ffcc33Beszédszínem; User; Ozyféle karakterlap;


"Álmomban újra visszatér hozzám... Én újra, és újra próbálom elengedni... De az emléke velem marad ... mindig."
avatar
Chakna
Íjász
Íjász

Hozzászólások száma : 574
Join date : 2016. Nov. 18.
Age : 16
Tartózkodási hely : Föld ^^

Karakterlap
Szint: 20
Exp:
649/1500  (649/1500)
Céh: Jumpy Vigor

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

default Re: .: Álomhajó - Tor/túra :.

Témanyitás by Sponsored content


Sponsored content


Vissza az elejére Go down

3 / 3 oldal Previous  1, 2, 3

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.